flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Чернівецькому районного суду Вінницької області 

 

                                                                    

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Чернівецького районного суду Вінницької області

 

Посада

П.І.Б.

Дні прийому

Голова суду

Цимбалюк Лариса Петрівна

 

щоcереди з 10°° до 15°° години

Керівник апарату

Цимбал Ніна Василівна

 

щопонеділка з 10°° до 15°° години

Працівники канцелярії

Чернівецького районного суду Вінницької області

 

Понеділок - четвер

з 08:00 до 12:00

з 12:45 до 17:00

пятниця 

з 8:00 до 12:45

з 12:45 до 15:45

 

 

         Прийом громадян здійснюється в приміщенні Чернівецькому районного суду Вінницької області за адресою: 24106 Вінницька обл., с. Мазурівка, вул. Незалежності, 20.

          Громадяни, які прибули на прийом до керівництва суду при собі повинні мати:

-документ, що посвідчує особу;

-належним чином оформлений документ, що засвідчує повноваження представника (в разі, якщо звертається представник).

 Відсутність таких документів є підставою для відмови в особистому прийомі.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом голови Чернівецького

районного суду Вінницької області

№ 73-о-д  від «26» грудня  2016 року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про організацію та порядок проведення прийому громадян в Чернівецькому районному суді Вінницької області

 

 

  1. Загальні положення

 

1.1. З метою забезпечення належних умов реалізації громадянами свого права на звернення до органів державної влади в районному суді створюються відповідні організаційні передумови, визначені цим Положенням, для безперешкодного доступу громадян до правосуддя, а також оптимізації роботи із всіма формами звернень, вирішення яких віднесено до компетенції суду.

1.2. Це Положення розроблено у відповідності до вимог Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України №173 від 17.12.2013 р.

1.3. Особливості організації роботи із зверненнями громадян в районному суді зумовлені його правовим статусом та необхідністю забезпечення чіткого виконання вимог законодавства щодо об’єктивності, неупередженості та позасторонності суду, що виключає можливість для сторін, а також третіх осіб, втручатися в розгляд справ, а також вчиняти незаконний тиск на суддів.

1.4. Прийом громадян, які особисто звернулися до суду, здійснюється у формах прийняття уповноваженими на це працівниками апарату суду поданих ними заяв, скарг, клопотань та інших звернень з подальшою їх реєстрацією і опрацюванням в порядку, визначеному правилами діловодства, а також через особистий прийом, що проводиться керівництвом суду (головою суду, керівником апарату суду) у межах своїх повноважень та з питань, що належать до їх службової компетенції, згідно встановленого графіку.

1.5. Перепускний режим у суді та порядок доступу громадян до суду визначається Правилами пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів, затверджених спільним наказом Державної судової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України №102/765 від 12.09.2005 р. з урахуванням режиму роботи суду та графіку особистого прийому громадян.

1.6. Судді районного суду особистого прийому громадян не проводять. Єдиною формою спілкування сторін із суддею є розгляд справи у судовому засіданні, під час якого усі клопотання, заяви, звернення вирішуються виключно у передбаченому законодавством процесуальному порядку.

1.7. Запис громадян на особистий прийом до керівництва суду здійснюється відповідальним працівником.

1.8. З метою інформування громадськості про правила прийому громадян в районному суді це Положення розміщується на дошці оголошень суду в зручному для ознайомлення місці, до якого забезпечується  безперешкодний доступ.       

 

  1. Організація прийому громадян з питань розгляду письмових звернень.

 

2.1. Усі звернення громадян, викладені у письмовій формі, розгляд і вирішення яких віднесено до компетенції районного суду, приймаються щоденно в межах робочого часу згідно графіку роботи суду працівниками канцелярії.

2.2. Прийняті заяви, скарги, клопотання реєструються працівником  канцелярії із занесенням відповідних відомостей до автоматизованої системи документообігу суду. Подальше провадження за зверненням здійснюється в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

2.3. Інформація на усні запити громадян щодо поступлення судових справ до провадження районного суду та їх подальший рух надається працівниками канцелярій судових палат в усній формі.

2.4. Відомості загального характеру щодо реквізитів по оплаті судового збору, зразки окремих видів уніфікованих форм заяв до суду, графік особистого прийому громадян, списки справ, призначених до розгляду, а також розпорядок роботи суду вивішуються для ознайомлення на дошках оголошень суду в загальнодоступних місцях.

2.5. Юридичні консультації на запити громадян працівниками апарату суду не надаються.

2.6. Звернення громадян, оформлені з порушенням вимог чинного законодавства, до розгляду районним судом не приймаються.

.7. Звертаючись до районного суду із зверненнями особисто, громадяни зобов’язані пред’являти працівникам апарату суду документи, що посвідчують їх особу та повноваження на вчинення відповідних дій.  

2.8. Звернення, розгляд яких чинним законодавством не віднесено до компетенції районного суду, не приймаються, а громадянинові роз’яснюється його право звернутися з приводу порушених у звернені питань до уповноважених на це органів та установ.

 3. Організація приймання громадян керівництвом районного суду.

 

3.1. Для забезпечення реалізації громадянами права на звернення особисто до керівництва органу державної влади з метою захисту своїх законних прав та інтересів в районному суді здійснюється особистий прийом громадян головою суду та керівником апарату суду.

3.2. Особистий прийом громадян здійснюється виключно у визначені для приймання громадян суду дні згідно графіку, що затверджується наказом голови суду.

3.3. Графік особистого прийому громадян розміщується на дошці оголошень суду в загальнодоступному місці.

3.4. У визначені для особистого прийому дні приймання громадян здійснюється з 10.00 до 15.00 год.

3.5. Запис на особистий прийом громадян здійснюється відповідальним працівником. Правом позачергового прийому користуються категорії громадян, визначені чинним законодавством України.

3.6. Особистий прийом керівництвом районного суду здійснюється виключно з питань організаційної діяльності Чернівецького районного суду Вінницької області, вирішення яких віднесено Законом України «Про судоустрій і статус суддів» до кола їх службових повноважень.

3.7. Питання розгляду конкретних судових справ вирішенню на особистому прийомі громадян не підлягають.

3.8.  Усні та письмові звернення громадян реєструються в журналі обліку особистого прийому громадян. Звернення, викладені у письмовій формі, після завершення особистого прийому передаються для реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду та подальшого провадження за правилами діловодства до канцелярії.

3.9.   В разі наявності в особи копії звернення, що подається до районного суду, особою, яка здійснює особистий прийом, проставляється штемпельний відтиск із зазначенням дати та номера звернення.

3.10. До початку особистого прийому громадяни зобов’язані пред’явити паспорт чи інший документ, який посвідчує їх особу, а в разі вчинення дій за дорученням іншої особи – також документ, який підтверджує їх повноваження на представництво.

3.11. Присутність сторонніх осіб під час особистого прийому громадян, крім тих осіб, які безпосередньо звертаються із зверненнями та їх повноважних представників, а також працівників апарату районного суду, які залучаються для виконання облікової роботи, пов’язаної з веденням журналу особистого прийому громадян, та сприяння в оперативному пошуку необхідної інформації по суті порушених заявниками на особистому прийомі питань, не допускається.

3.12. У разі тимчасової відсутності особи, яка у визначений день згідно графіку повинна здійснювати особистий прийом громадян, зокрема внаслідок хвороби, перебування у відпустці чи службовому відрядженні, а також у зв’язку із необхідністю оперативного вирішення виробничих питань, що виключає можливість проведення особистого прийому безпосередньо цією особою, особистий прийом провадиться її заступником чи виконуючим обов’язки або за визначенням керівництва суду іншою службовою особою апарату суду.

3.13. Звернення, розгляд і вирішення яких не входить до повноважень посадових осіб, за якими закріплені дні прийому, на особистому прийомі не приймаються. Одночасно громадянинові роз’яснюється порядок, в якому таке звернення може бути подане для розгляду, а в разі порушення у зверненні питань, вирішення яких чинним законодавством не віднесено ні до повноважень керівництва суду, ні до компетенції районного суду – вказати громадянинові на цю обставину як таку, що свідчить про помилкове адресування звернення.

3.14. Розгляд прийнятих на особистому прийомі звернень громадян здійснюється за правилами, визначеними Законом України «Про звернення громадян». У разі наявності можливості вирішити порушене у зверненні питання під час особистого прийому, таке підлягає розгляду невідкладно.

3.16. Повторне звернення на особистому прийомі з аналогічних питань, що вже були предметом розгляду районного суду і вирішені по суті, не допускається.

3.17. Інформація про надходження звернень громадян на особистому прийомі та результати їх розгляду періодично узагальнюється загальним відділом суду-канцелярією.