flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

                              ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ голови  Чернівецького районного

    суду Вінницької області

                від 19.10.2023 року № 37/12-01

 

 

Порядок відшкодування фактичних

витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію,

розпорядником якої є Чернівецький районний суд

Вінницької області

 

 

  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, відповідно до Норми витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Чернівецький районний суд, затверджених наказом голови суду.
  2. Працівник канцелярії суду, який готує інформацію на запит, в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає старшому секретарю заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка) за формою згідно з додатком 1.

3 Працівник апарату суду відповідальний за рух справ певних категорій Чернівецького районного суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє  рахунок (виписується рахунок як   для сплати судового збору)  для здійснення оплати  витрат запитувачем інформації  та упродовж одного робочого дня, а у разі  продовження  строку на надання інформації протягом  двох робочих днів, передає його особам, які організовують в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Чернівецький районний суд, для здійснення обліку.

  1. Сума відшкодування фактичних витрат здійснюється в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються  за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів  України від 13 липня 2011 року № 740.
  2. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації за реквізитами, зазначеними в рахунку.

8.Інформація надається запитувачу у строки визначені  ст.20  Закону України «Про доступ до публічної інформації».

  1. Запитувані документи надаються протягом трьох робочих днів після підтвердження факту повної оплати рахунка запитувачем інформації.
  2. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача інформації від оплати рахунка.

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Чернівецький районний суд

 

 

 

Старшому секретарю

Чернівецького районного суду

 

ЗАЯВКА N ____

від "___" ____________ 20___ року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

_________________________________________________________________(назва документа, дата та N запиту на інформацію)

_________________________________________________________________

( у кого  знаходиться запитувана інформація)

 

Прізвище та власне ім'я запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, номер телефону

 

 

 

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

 

(За відсутності даних ставиться прочерк)

 

 

 

Виконавець:

 

 

 

______________________________________

                        (посада, номер телефону)

 

_____________

(підпис)

 

____________________

(прізвище та власне ім'я)

Працівник  апарату  ,

у якого знаходиться

запитувана інформація:

 

 

 

 

 

______________________________________

                                         (посада)

 

_____________

(підпис)

 

____________________

(прізвище та власне ім'я)